کد خبر: 252417
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
بازدید 1389
کارگاه شعر کودک و نوجوان در همدان

کارگاه اولین جشنواره شعر کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، کارگاه اولین جشنواره شعر کودک و نوجوان کانون با حضور اسدالله شعبانی وغلامرضا بکتاش از شاعران برجسته کشوری و اعضا ادبی مراکز پنجگانه کانون شهرستان همدان، بهار، صالح آباد و مریانج در سالن کنفرانس کانون برگزار شد
بهناز ضرابی زاده کارشناس مسوول ادبی کانون ضمن خیر مقدم خاطر نشان کرد: به بهانه برگزاری دهمین جشنواره بین المللی شعرفجر و محفل شعر کودک و نوجوان در همدان اولین کارگاه شعر در بخش کودک و نوجوان به میزبانی کانون پرورش فکری برگزار شد.
وی از دریافت 188 اثر از 133 عضو کانون برای شرکت در جشنواره خبر داد و افزود: آثار فوق توسط اسدالله شعبانی و غلامرضا بکتاش داوری شده است که در مراسم محفل شعر در روز 18 دهم بهمن ماه ساعت 15 از برگزیدگان آن تقدیر بعمل خواهد آمد.
اسدالله شعبانی و غلامرضا بکتاش نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این کارگاه در خصوص سوژه‌های نوشتن برای بچه‌ها صحبت کردند و دوست داشتن و علاقمندی به نوشتن را از ابزار مهم برای شاعری بنام بردند.
در ادامه جلسه اعضا حاضر به قرائت اشعار کوتاه خود پرداختند و با حضور شاعران حاضر در جلسه به نقد و بررسی این آثار پرداخته شد.