شش فرزند شهدای مدافع حرم در کانون تجلیل شدند

در مراسمی که هم‌‌زمان با هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، از شش فرزند شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این مراسم که به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک برپا شد، علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل و جمعی از مسوولان کانون، خانواده‌های مدافعان حرم و همکاران کانون استان تهران حضور داشتند.
بر اساس این گزارش، در این آیین سیدصالح موسوی یکی از مدافعان شهیر خرمشهر و هم‌رزم شهید بهنام محمدی به بیان خاطره‌هایی از دوران جنگ تحمیلی و هچنین یادآوری لحظه شهادت شهید بهنام محمدی پرداخت.
این مراسم با قرائت آیاتی از قرآن کریم، سرودخوانی اعضای مرکز شماره 38 کانون استان تهران و مداحی محمد خادمی مداح اهل بیت همراه بود.
همچنین عضو مرکز شماره 10 کانون تهران به اجرای نقالی با عنوان «پهلوان امروز و پهلوان دیروز» پرداخت. این نقالی داستان رشادت‌ها و دلیری مردان و جوانان نام‌آور ایرانی را با قیاس داستان آرش کمانگیر و جوان قهرمان شهید بهنام محمدی روایت می‌کرد.
این ویژه‌برنامه شامگاه روز 18 مهر در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار شد.