نقشی از پنجره فولاد امام رضا(ع)  بر پوستر جشنواره رضوی کانون

پوستر طراحی شده کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام از یک اثر کاردستی نوجوان قزوینی اقتباس شده است.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این پوستر تصویری از پنجره فولاد امام رضا(علیه‌السلام) نقش بسته، پنجره‌ای که به نماد کرامت و بازکردن گره‌های بسته زندگی تبدیل شده است.
سیدجعفر ذهنی طراح این پوستر با اقتباس از کاردستی فاطمه صمدی عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره 3 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین (به عنوان یکی از آثار برگزیده جشنواره) همچنین از نمادهایی مانند پارچه‌های سبز گره زده و قفل‌های بسته شده به پنجره فولاد و نقش‌هایی از هنر تذهیب همراه با بته و جقه، بهره برده است.
بر روی این پوستر، عنوان‌های 8 موضوع کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، نیز درج شده است.
پوستر کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام به مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور، مراکز آموزشی کانون زبان ایران، فروشگاه‌های عرضه‌ محصولات فرهنگی هنری کانون ارسال شده است.
گفتنی است فراخوان کلی کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره امام رضا(ع) نیز شامل بخش‌های فرهنگی (نشریه‌نگاری، کتاب‌سازی، کاردستی) ویژه‌ی کودک و نوجوان، (قصه‌گویی) ویژه‌ی بزرگ‌‌سال، ادبی (شعرسرایی) ویژه کودک و نوجوان (داستان‌نویسی) ویژه کودک و نوجوان و بزرگ‌سال و هنری (سرود، پویانمایی) ویژه کودک و نوجوان در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی: www.kanoonnews.ir منتشر شده است.