دیدارمدیر کل کانون پرورش فکری هرمزگان با آزاده و جانباز محمود اولی نژاد

مدیر کل کانون پرورش فکری هرمزگان به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس با محمود اولی نژاد آزاده جانباز دفاع مقدس و خانواده‌ی آن دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون هرمزگان به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس با حضور در منزل جانباز محمود اولی نژاد  ودر فضایی صمیمی با این جانبازو همسر وی دیدار و گفتگو کرد.

سلیمانی در این دیدار خطاب به جانباز گفت:شما به عنوان ادامه‌دهندگان راه رزمندگان و شهدای دفاع مقدس، کار بسیار بزرگی کردید که اجر عظیمی خواهد داشت.

مدیر کل هرمزگان ضمن تقدیراز زحمات این جانباز در راه اهداف انقلاب خاطر نشان کرد: خدا این زحمت را از شما قبول کند و به قلب شما آرامش و نورانیت بخشیده، در دنیا شما را هدایت می‌کند و در آخرت برای شما اجر عطا کند.

وی در این دیدار نیز از روحیه والای آزادگان کشور در دوران سخت اسارت تجلیل کرد و افزود:ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها ستود.

درادامه همچنین زهرا یعقوب نژاد مدیر کل امور بانوان استانداری نیز ضمن دلجویی از این جانباز دفاع مقدس جهت هماهنگی درمانی قول مساعد داد.

در این دیدارکارشناسان روابط عمومی و آموزش و پژوهش کانون ،  نماینده‌ی بنیاد شهید، کارشناس امور خانواده  استانداری حضور داشتند.

درپایان این دیدار مدیر کل کانون هرمزگان و مدیر کل اموربانوان استانداری، به رسم یادبود هدایایی به این جانبازوهمسرش تقدیم کردند.

  محمود اولی نژاد آزاده و جانباز 25 درصد دفاع مقدس که به مدت 2 سال در اردوگاه رژیم بعث عراق در اسارت بوده است.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =