آموزش شیوه‌های‌های حفاظت از محیط زیست در غرفه‌ی آوند

موسسه زیست محیطی آوند در نمایشگاه هفته‌ی ملی کودک، کودکان را با شیوه‌های حفاظت از محیط زیست آشنا می‌سازد.

به ‌گزارش اداره‌کل روابط و امور بین‌الملل کانون، به گفته‌ی نغمه فنائیان مسوول غرفه‌ی موسسه آوند در این بخش به بچه‌های  2  تا 10 سال آموزش‌های زیست محیطی از قبیل چگونگی استفاده بهینه از مواد بازیافتی، کاشت دانه‌ها، مراحل رشد و نگه‌داری از آن‌ها ارایه می‌شود.

وی با اشاره به این که این موسسه تلاش می‌کند بچه‌ها دوستدار طبیعت باشند افزود: فعالیت‌های موسسه آوند کودکان و نوجوانان به‌گونه‌ای است که آن‌ها از نزدیک طبیعت را لمس می‌کنند.

فنائیان هم‌چنین یادآور شد: در غرفه آوند کودکان با راهنمایی مربی این بخش به فعالیت‌هایی از قبیل نقاشی و کلاژ (تکه چسبانی) با استفاده از مواد بازیافتی می‌پردازند و آثاری با موضوع‌های مختلف زیست محیطی خلق می‌کنند.

بخش نمایشگاهی هفته‌ی ملی کودک با حضور 40 نهاد و سازمان از قبیل: هلال‌احمر، انجمن دیابت، وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی، شورای کتاب کودک، سازمان فضایی ایران، اداره‌ی آب و فاضلاب و... برپا شده و سازمان‌های مختلف دست‌آوردهای خود در حوزه کودک و نوجوان را ارایه می‌کنند.

این نمایشگاه تا روز 21 مهر 1396 هر روز از ساعت 9 تا 18 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران پذیرای کودکان و نوجوانان،‌ خانواده‌ها و تمامی علاقه‌مندان این حوزه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =