تلاش مربیان کانون در جهت بارور سازی استعدادهای کودکان ستودنی است

رئیس شورای شهر بستک با همراهی رئیس آموزش و پرورش بستک در روز جهانی کودک با حضور در کانون بستک از تلاش مربیان کانون پرورش فکری تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان ، هم‌زمان با روز جهانی کودک مسوولین شهرستان بستک با مربیان و اعضای کانون بستک دیدار و از تلاش‌های آن‌ها تقدیر کردند.

در این دیدار عبدالسلام انوری رئیس شورای شهر بستک ضمن تبریک روز جهانی کودک به مربیان کانون از آن‌ها به عنوان متولیان امور کودک یاد کرد وگفت: تلاش‌های شما مربیان کانون در جهت بارورسازی استعداد وشادابی روح کودکان ستودنی است .

وی افزود: نگاه شورای اسلامی شهر به مباحث کودکان و تقویت فعالیت‌های کانون مثبت است و از خواسته ها و نیازهای این مرکز برای رشد و تعالی کودکان حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

در این دیدار عزیزی رئیس آموزش و پرورش نیز ضمن تبریک این روز جهانی و مهم بیان کرد: کانون و آموزش و پرورش دو نهاد مکمل هستند .با یک هدف و یک آرمان،که در تلاش اند تا برای تربیت و پویایی کودکان ونوجوانان گام های مهمی بردارند تا این کودکان امروز که فردا از آن آنها می باشد را بتوانند با برنامه ریزی و هدفمند به سمت روشنایی و نور هدایت نمایند.

 در این دیدار مسئولین از دستاوردهای اعضای کانون بستک  و کلاس های کانون بازدیدکردند و برای همه ی کودکان جهان آرزوی سعادتمندی و سلامتی کردند.

در ادامه این دیدار فاطمه رشید مربی فرهنگی مرکز بستک ضمن تقدیر از حضور مسوولین در کانون خلاصه‌ای از عملکرد کانون را عنوان کرد.

حضور نونهالان مهد یاسین و خلق لحضاتی شاد با اجرای برنامه های متنوع همچون مسابقه ، قصه گویی ، سرود و کارگاه سفالگری توسط مربیان کانون بستک از جمله برنامه‌هایی بود که در این روز انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =