پودمان آموزشی «کارگاه بحث آزاد» در اهواز

پودمان آموزشی «کارگاه بحث آزاد» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در شهرستان اهواز، در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، این پودمان آموزشی 3 روزه از 18 آذرماه در مرکز آموزش ضمن خدمت کانون آغاز شده است و در آن 21 نفر از مسئولین مراکز کانون استان خوزستان در آن شرکت کرده‌اند.

علی خانجانی نویسنده و پژوهشگر حوزه قصه و قصه‌گویی مدرس پودمان آموزشی «کارگاه بحث آزاد» است و در این دوره در دو بخش تئوری و عملی به واکاوی و بازشناسی فعالیت بحث آزاد در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداخته است.

در این پودمان آموزشی مسئولین مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان ضمن باز تعریف فعالیت بحث آزاد با مهارت‌ها و نقش تسهیل گری خود به‌عنوان مربی و همچنین با چیستی، چرایی و چگونگی این فعالیت آشنا شدند.

پودمان آموزشی 20 ساعته «کارگاه بحث آزاد» به همت واحد کارشناسی آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان از 18 آذرماه آغاز شده است و 20 آذرماه به کار خود پایان خواهد داد.

شرکت‌کنندگان در این پودمان آموزشی در صورت قبولی در امتحان پایان دوره از سوی مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مدرک معتبر دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =