همزمان با هفته پژوهش در کانون چهار محال و بختیاری

مدیر کل کانون گفت: شرایط ایجاد نو آوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شکل گرفته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون استان در آیین تقدیر از اعضای پژوهشگر کانون با حضور محمد صالح مذنبی مدیر دفتر حراست مرکزی کانون در مرکز فرهنگی هنری سامان گفت: پژوهش و نو آوری از اهم فعالیتهای کانون در اندیشه ورزی کودکان و نوجوانان و کارهای علمی و فکری است.

وی افزود کانون با برگزاری کارگاههای اقدام پژوهی توانسته است فعالیتهای مناسبی در راستای اقدام پژوهی انجام دهد.
در این کارگاهها که با حضور کودکان و نوجوانان در مراکز کانون پرورش فکری برگزار می شوند این قشر با مفاهیم تحقیق وپژوهش واستفاده ازروش حل علمی برای حل مسله، مراحل روش علمی شامل مشاهده واهمیت آن، طرح پرسش، پیش بینی یافرضیه سازی، آزمایش، بررسی ونتیجه گیری آشنا می شوند.

رحیمی افزود:  معرفی کتابهایی با محوریت تحقیق و پژوهش و اجرای جلسات بحث آزاد، بررسی تحقیقات صورت گرفته در مباحث مختلف و... از جمله فعالیتهای این کارگاهها محسوب می شود که خروجی های آن در جشنواره ها و مسابقات  و کارهای پژوهشی خود را نشان می دهند.

مدیر کل کانون: استقبال چشم گیر کودکان و نوجوانان از منابع کتابخانه های کانون را از جمله منابع مطالعاتی در زمینه اقدام پژوهشی دانست و افزود: کانون در زمینه مطالعه و تحقیق توانسته است امکانی جدید برای کودکان و نوجوانان فراهم کند و زمینه ساز کار ها و فعالیتهای مفید برای آنان با شد.

در این جشن 22 نفر از اعضای مراکز فرهنگی هنری استان که حایز رتبه های بالایی در میان منتخبین کشوری و استانی بودندتقدیر و تجلیل به عمل آمد و پژوهشگران برتر استان جوایز خود را از دست محمد صالح مذنبی مدیر دفتر حراست مرکزی کانون دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =