ویژه‌برنامه " زمستان گرم، سلام"

در این ویژه‌برنامه اعضای نوجوان و باسابقه کتابخانه تخصصی ادبی شماره ۱۵ کانون استان تهران، با زبان طنز به اجرای برنامه‌هایی در رابطه بازمستان بی‌بارش و مشکلات کمبود آب پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، ویژه‌برنامه " زمستان گرم، سلام" در مرکز تخصصی ادبی شماره  کانون ۱۵، باهدف پایدارسازی اعضای کودک و نوجوان در فعالیت‌های نیمه دوم سال طراحی‌ و به اجرا درآمد.

در ابتدای این برنامه که برگزاری و اجرای آن توسط اعضای نوجوان و باسابقه صورت پذیرفت، نمایش ذره‌بین با اجرای امیرحسین شبستری راد عضو نوجوان به اجرا درآمد. امیرحسین در قالب یکی از والدین، ذره‌بینش را بر بخش‌های مختلف مرکز می‌گرفت و به زبان طنز پیشنهادها و انتقاداتش را به مربیان و اعضای حاضر بیان می‌کرد.

اجرای استندآپ کمدی، سرودخوانی اعضای کودک دختر، نقالی هفت‌خوان رستم توسط فاطمه شفیعی و سارا رضایی‌نژاد، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و مسابقه آهنگسازی با وسایل غیرمتعارف، اجرای آیتم‌های نمایشی طنز از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه بود.

همچنین مهتاب عسکری و مهدی عزیز با تغییر موج برنامه، آیتم‌های کوتاه رادیو کانون را اجرا کردند و با زبان طنز نکاتی در رابطه با کتاب و کتاب‌خوانی به دوستانشان یادآور شدند.

گفتنی است یکی دیگر از بخش‌های جذاب این جشن حضور شخصیت محبوب و آشنای « انارک و ننه جعفر» با اجرای دو عضو نوجوان بود که همیشه در برنامه‌های مختلف این مرکز حضور داشتند. آن‌ها با اجرای قطعه‌های نمایشی طنز در رابطه بازمستان گرم امسال و کاهش بارش باران، تعطیلی مدارس و مشکلاتی که به دلیل آلودگی هوا در تهران به وجود آمده، شادی و خنده را به چهره کودکان و نوجوانان کتابخانه هدیه کردند.

پایان‌بخش این جشن شاد و مفرح، تقدیر از شرکت‌کنندگان فعال، پخش کلیپی از فعالیت‌های اعضا در طول تابستان، پذیرایی و گرفتن عکس‌های یادگاری بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =