کد خبر: 276081
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
مربی کانونی مدرس کارگاه قصه‌گویی

مربی کانون به عنوان مدرس قصه‌گویی در جمع معلمان آموزش و پرورش نیشابور حاضر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، معصومه احسانی‌پناه مربی مسوول مرکز یک نیشابور در دوره آموزش ضمن خدمت قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش به عنوان مدرس و قصه‌گو شرکت کرد.

این دوره با رویکرد قصه‌های قرآنی و برای معلمان پایه‌های‌ اول تا سوم ابتدایی برگزار شد و احسانی‌پناه ضمن بیان نکات ارزنده درباره قصه‌گویی و انتقال مفاهیم قرآنی به کودکان در قالب این فعالیت، داستان " اصحاب شنبه‌" از کتاب «۵ قصه از قرآن مجید» نوشته احمد بهجت که براساس آیه ۴۷ سوره نساء نگاشته بود را قصه‌گویی کرد.

مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره۱ کانون نیشابور در این‌باره گفت: استفاده از مهارت قصه‌گویی در انتقال آموزه‌های دینی این فرصت را به ما می‌دهد تا به شیوه کاملا غیرمستقیم، سطح سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی کودکان و نوجوانان را ارتقاء بخشیم.

احسانی‌پناه به عنوان مربی با سابقه در حوزه قصه‌گویی، دو روز متوالی در جمع معلمان مقطع ابتدایی حضور یافت و ضمن انتقال تجربه‌های حرفه‌ای، قصه‌گویی کرد.

این برنامه با هدف تعامل بیشتر کانون و مدرسه و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و تجربه‌های مفید و سازنده مربیان کانون در زمینه فعالیت قصه‌گویی اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =