کد خبر: 276249
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
بازدید 2014
همکاری مراکز کانون قزوین با برنامه«یک روز با هنر» مدارس

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با برنامه«یک روز با هنر»مدارس همکاری کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 25 دی 96، هم زمان با اجرای طرح«یک روز با هنر» در مدارس، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های گوناگون با این طرح همکاری کردند.

در مرکز فرهنگی و هنری ضیاآباد به مناسبت برنامه «یک روز با هنر»،27 دانش‌آموز مدرسه ابتدایی پسرانه ضیا، از فعالیت‌های کارگاه خوشنویسی، کارگاه کاردستی و آشنایی با کاردستی ‌های خلاق و بحث آزاد درباره جایگاه خوشنویسی در فرهنگ وهنر بهره‌مند شدند.

در همین روز، مربیان مرکز فرهنگی و هنری آوج با حضور در مدرسه ابتدایی 13آبان، برای 151 دانش‌آموز دختر چند فعالیت هنری انجام دادند.

کارگاه طراحی، موسیقی خلاق، کارگاه تکه چسبانی، معرفی تصویرگری کتاب و چند تصویرگرکتاب کودک و کارگاه کاردستی‌های زمستانی از جمله این فعالیت‌ها بود.

گفتنی است، چند نفر از مسوولان آموزش و پرورش شهرستان از برنامه کانون در این مدرسه بازدید کردند.

هم‌چنین در این روز مربیان مرکز آبیک شماره یک، در مدرسه ابتدایی «شهدای فتح المبین» چند برنامه هنری اجرا کردند.

اجرای فعالیت کاردستی و ساخت حیوانات مختلف با شیوه کاغذ و تا، آموزش مراحل تصویر گری کتاب‌های شعر و داستان، نقد و بررسی تصویرگری یکی از مجموعه شعرهای موجود در کانون با عنوان «گنجشک و پروانه»، کارگاه تصویرگری گروهی، شعرخوانی، بازی و سرگرمی، معرفی چند هنرمند فعال در عرصه کودک و نوجوان و معرفی فعالیت‌ها و برنامه های کانون برای دانش‌آموزان از جمله فعالیت‌هایی بود که در این روز توسط مربیان کانون در این مدرسه، اجرا شد.

مربی کتابخانه سیار شهری کانون استان قزوین هم در یک برنامه مشارکتی به مناسبت طرح«یک روز با هنر» در مدرسه ابتدایی دخترانه حاج حسین اسماعیل زاده ها در شهرک اقبالیه برای 92 دانش‌آموز چند فعالیت هنری انجام داد.

کارگاه کاردستی (کاغذ و تا)، کارگاه نقاشی و تکه چسبانی، ساخت طرح دیواری هنری، نقاشی گروهی و معرفی حرفه تصویرگری کتاب از جمله این فعالیت‌ها بود.

گفتنی است، در این برنامه کارشناس هنری کانون استان نیز مربی کتابخانه سیار شهری را همراهی می کرد.

مربیان مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون استان قزوین در این روز، برای 182 دانش‌آموز مدرسه ابتدایی دخترانه میرعماد برنامه اجرا کردند.

کارگاه نقاشی با آب بر روی زمین، ساخت اشکال هنری با سنگ ریزه، بازی و سرگرمی هنری، کارگاه ساخت عروسک و معرفی چند تصویرگر کتاب کودک، از فعالیت‌های این مرکز در راستای طرح«یک روز با هنر» بود.

مربیان مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه هم در مدرسه ابتدایی اعتماد با طرح «یک روز با هنر» همکاری کردند.معرفی فعالیت‌های هنری کانون به دانش‌آموزان، کارگاه خوشنویسی، کارگاه کاردستی با دورریختنی‌ها، کارگاه سفال و قصه گویی از دوران کودکی چند هنرمند مشهور از جمله فعالیت‌هایی بود که در 10 کلاس این مدرسه انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =