کد خبر: 277400
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶
سومین انجمن ادبی مهتاب در چناران

سومین انجمن ادبی مهتاب با حضور حسین لعل بذری در مرکز فرهنگی هنری چناران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در آخرین‌ روزهای بهمن‌ماه، سومین انجمن ادبی مرکز فرهنگی هنری چناران با حضور ۲۵ عضو نوجوان و حسین لعل‌بذری نویسنده نام‌آشنای حوزه کودک و نوجوان برگزار شد.

نرگس غلامی سرپرست مرکز با اعلام این خبر گفت: حسین لعل‌بذری عضو سابق انجمن داستان‌نویسی شهرستان چناران و داور جشنواره های مطرح کشوری ابتدا خود را به صورت داستانی برای اعضا معرفی کرد و از آنان خواست خود را با همین شیوه برای سایرین معرفی و از توانایی‌ها و ظرفیت‌های خود بگویند.

در ادامه لعل‌بذری ضمن ارائه توضیحاتی اعضا را با هنر داستان‌نویسی آشنا و سوژه‌های نابی برای نوشتن به آنان پیشنهاد داد.

لعل‌بذری خواندن داستان را یکی از راه‌های کسب لذت در زندگی دانست و گفت: داستان به شما فرصت می‌دهد تا از زاویه و دیدگاه آن به جامعه بنگرید و اگر می‌خواهید آدم‌های بیشتر و یا مکان‌های بیشتری را بشناسید داستان بخوانید و لذت ببرید.

عضو سابق انجمن داستان‌نویسی شهرستان چناران به اعضای انجمن ادبی مهتاب برای یافتن سوژه توصیه کرد که در زندگی ملال‌آور و تکراری امروز، به دنبال بخش‌های جذاب باشید و با دیگران آن بخش را زیباتر نشان دهید تا آنان نیز از زاویه نگاه شما به زندگی بنگرند.

 سومین انجمن ادبی مهتاب مرکز فرهنگی هنری چناران به منظور آشنایی اعضا با تکنیک‌های داستان‌نویسی و افزایش روحیه‌ی نقدپذیری آنان برگزار شد و پس از خوانش آثار اعضا، کارشناس ادبی استان به نقد و بررسی آن پرداخت.

گفتنی است؛ محبوبه بزم‌آرا کارشناس مسوول ادبی استان نیز در این جلسه، حسین لعل بذری نویسنده حوزه کودک و نوجوان را همراهی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =