اختتامیه طرح کانون مدرسه مراکز کانون کوثر و جشن انتظار در کانون دولت‌آباد

به مناسبت گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت قائم (عج) ۵۰ نفر از دانش آموزان مدرسه شهید محسنی در اختتامیه طرح کانون مدرسه مرکز شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کوثر شرکت کردند و کانون دولت‌آباد جشن انتظار برگزار کرد.

با حضور بیش از۵۰ نفر از دانش آموزان مدرسه شهید محسنی، اختتامیه طرح «کانون مدرسه» مراکز فرهنگی هنری کانون کوثر در مرکز شماره دو این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای برنامه بعد از خیرمقدم گویی، مربیان مرکز وقایع میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) را برای دانش آموزان توضیح دادند. از کتاب «تو بوی سیب می‌دهی» شعرخوانی شد، پویانمایی «آرزوی بزرگ، خیلی بزرگ» به نمایش درآمد و در این خصوص سؤالاتی به‌صورت مسابقه‌ای اجرا و به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

در ادامه، دانش آموزان با اجرای مسابقه‌ی پرتاب حلقه در سه مرحله باهم به رقابت پرداختند و محمدمهدی جهاندیده، امیرحسین روحی، مهدی شفیعی برگزیدگان نهایی این مسابقه بودند که موردتقدیر قرار گرفتند.

از بخش‌های دیگر این برنامه ساخت سفال توسط دانش آموزان بود که به‌صورت نمایشگاهی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت. دانش آموزان بیشتر آثار ارائه‌شده در این نمایشگاه را در طول سال تحصیلی در مراکز کانون در قالب طرح «کانون مدرسه» تهیه‌کرده بودند.

گفتنی است، اختتامیه طرح کانون مدرسه در برنامه‌ای جداگانه با دانش آموزان مدرسه فاطمیه در مرکز یک کانون کوثر نیز برگزار شد، ازجمله برنامه‌های این مراسم: قصه‌گویی، نمایش فیلم، اجرای مسابقه و سرود بود.

در برنامه‌ای دیگر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دولت‌آباد ویژه‌برنامه جشن نیمه شعبان با عنوان «جشن انتظار» را با حضور اعضا در سالن مطالعه مرکز برگزار کرد.

کریم اصلانزاده مربی مسئول مرکز ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد قائم آل محمد (عج)، در خصوص جایگاه ارزشمند حضرت مهدی(عج) برای شرکت‌کنندگان سخنرانی کرد.

معرفی شخصیت حضرت صاحب‌الزمان (عج)، معرفی ایام و وقایع میلاد آن حضرت، هم‌خوانی دعای فرج و پذیرایی با آش نذری که توسط مربیان مرکز تهیه و تدارک دیده‌شده بود، پایان پخش این جشن بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =