برپایی نشست‌های تخصصی با هدف آگاه‌سازی و پیشگیری برای خانواده‌ها و نوجوانان

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی از برنامه‌های گسترده این اداره کل همزمان با « هفته مبارزه با مواد مخدر » خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی هادی یوسف‌زاده با بیان این که آگاه‌سازی و پیشگیری در زمینه مبارزه با مواد مخدر یک اولویت مهم در این عرصه است افزود: با فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها و به ویژه نوجوانان از طریق اجرای فعالیت‌های تاثیرگذار فرهنگی می‌توان گام‌های مهمی در این زمینه برداشت.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از اعضای کمیته فرهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان همواره تلاش کرده‌است تا به سهم فعالیت‌های مختلفی را برای تقویت مهارت « نه گفتن » در بین مخاطبان خود اجرا نماید.

مدیر کل کانون استان آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه‌ریزی این اداره کل در هفته مبارزه با مواد مخدر افزود: امسال علاوه بر برپایی کارگاه‌های ویژه هنری و ادبی و اجرای مسابقات مختلف در مراکز کانون استان، نشست‌های تخصصی با حضور کارشناسان امر و با هدف آگاه‌سازی و پیشگیری برای خانواده‌های مخاطبان نوجوان برگزار می‌شود.

یوسف‌زاده در عین حال تصریح کرد: با ایجاد علاقه‌مندی در کودکان و نوجوانان به موضوع مطالعه و کتابخوانی و افزایش مشارکت آنان در فعالیت‌های فرهنگی هنری، زمینه مصون‌سازی آنان بیش از پیش فراهم خواهد شد.

وی همچنین از آمادگی کانون استان برای تولید آثار فاخر هنری و ادبی نظیر انیمیشن، سرود و نمایش عروسکی در این زمینه خبرداد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به بهره‌مندی بیش از 2000 کودک و نوجوان به همراه والدین از برنامه‌های کانون در زمینه آگاه سازی و اطلاع‌رسانی در خصوص مبارزه با مواد مخدر در سال گذشته افزود: 40 کارگاه و نشست تخصصی با موضوعات مرتبط در سال 96 برگزار و امسال نیز شاهد افزایش مخاطبان و موضوعات کارگاه‌ها خواهیم بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =