اعضای کتابخانه سیار روستایی اسفراین تمرین نویسندگی کردند

به مناسبت گرامیداشت روز ادبیات کودک و نوجوان اعضای سیار روستایی اسفراین تمرین نویسندگی کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، مجتبی کلانتریان مربی سیار روستایی اسفراین با اعلام این خبر گفت: حضور مربی ادبی مرکز اسفراین برای اعضای کتابخانه سیار روستای فرطان کارگاه ویزه ای برگزار شد و کودکان و نوجوانان تمرین نویسندگی نمودند.

وی با اشاره به اینکه علاقه اعضا به فعالیت های هنری و ادبی لزوم برگزاری این کارگاه را بیشتر کرد، گفت: بر همین اساس تلاش می شود تا در مناسبت های مختلف با دعوت از مربیان هنری و ادبی زمینه را برای آشنایی هر چه بیشتر اعضا با این فعالیت ها فراهم نماییم.

زهرا عابدی مربی ادبی مرکز اسفراین هم با ابراز خرسندی از اینکه در جمع اعضای کتابخانه سیار روستایی اسفراین حضور یافته است، تصریح کرد: همه کودکان نیازمند این هستند که استعدادهایشان شناسایی شود وزمینه شکوفایی آنها فراهم شود به همین منظور، برنامه های مشترکی نظیر این برنامه می تواند گام های نخستین یک همکاری تنگاتنگ بین مربیان ادبی و هنری و مربیان سیار به ویژه سیار روستایی باشد .

وی نوشتن خلاق را نخستین گام فرایند تربیت ادبی دانست و گفت :در این برنامه سعی شد اعضای کودک و نوجوان کتابخانه در روستاها نوشتن خلاق را تمرین کنند .

مربی ادبی مرکز اسفراین خواندن و نقد کتاب را یکی دیگر از بخش های فعالیت ادبی عنوان کرد و گفت : در این برنامه ابتدا کتاب هندوانه به شرط عشق با کمک اعضا خوانده شد و در ادامه این کتاب مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است در پایان این برنامه اعضا شرکت کنند ه با هندوانه سر در یک روز گرم تابستانی پذیرایی شدند .


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =