بازدید رییس و اعضای کمیسیون آموزش مجلس از کانون شهرکرد

رئیس و اعضای کمیسیون، آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرکرد دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری: محمدرضا عارف، رئیس کمیسیون ، به همراه سایر اعضای کمیسیون، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش، نمایندگان و مسئولان استانی، در روزهای 26 و 27 تیر ماه از مراکز فرهنگی هنری مجتمع و شماره یک شهرکرد بازدید کردند.

محمد رضا عارف پیش تر هدف این بازدید ها  را ایجاد سنتی حسنه در کمیسیون آموزش و تحقیقات دانست  که در آن سفر به استان های کشور جهت بررسی وضعیت آموزشی استان ها، مشکلات آموزشی و فضاهای آموزشی این استان در این سفرعنوان کرده است.

ابراز خرسندی و رضایتمندی این اعضا از فعالیتهای کانون ابراز علاقه به این فعالیتها و یاد آوری خاطرات کانون در دوران کودکی برخی از این اعضا از جمله بازخورد های این بازدید به شمار می رفت.

در این بازدید بخشی از فعالیتهای کانون به صورت نمایشگاهی مورد بازدید این اعضاء قرار گرفت اجرای گروه سرود رضوی مرکز مجتمع، شاهنامه خوانی اعضای مرکز فارسان و پخش انیمیشن ساخته شده توسط اعضای مرکز شماره یک شهرکرد از دیگر برنامه های اجرا شده در این دیدار محسوب می شد.

در این دیدار به پاره ای از مشکلات مربیان پاره وقت در سیستم آموزشی کانون از جمله حقوق و بیمه این مربیان و توسعه مراکز و گسترش پوشش خدمات کانون در استان اشاره شد.

شایان ذکر است در ادامه سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری، دانشگاهها، آموزش و پرورش و همچنین بنیاد ملی نخبگان این استان بازدید به عمل آوردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =