سعید سپهروند مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون شد

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی حکمی سعید سپهروند را به عنوان مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسئولیت با موافقت فاضل نظری رییس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون به سپهروند سپرده شده است.

امیرحسین آزادی‌وفا در این حکم به شایستگی‌ها و سوابق ارزشمند وی اشاره و اظهار امیدواری کرده است: با توجه به وظایف خطیر در نظر گرفته شده در پرورش و رشد فکری آینده‌سازان کشور و نیز اهمیت نقش منابع انسانی در ارزش‌آفرینی کانون، با برنامه‌ریزی هدف‌مند نیروی انسانی، اصلاح و بهبود روش‌ها و فرایندها و همچنین چابک‌سازی ساختار سازمانی در رسیدن به اهداف سازمانی کانون موفق باشد.

گفتنی است سپهروند مسوولیت‌هایی همچون معاون و سرپرست اداره کل توسعه منابع انسانی، مدیرکل امور اداری و مالی مرکز حقوقی بین‌المللی و مدیرکل توسعه منابع انسانی صندوق نوآوری و شکوفایی نهاد ریاست جمهوری، مدیرکل امور اداری و منابع انسانی سازمان تربیت بدنی وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل توسعه منابع انسانی سازمان فضایی ایران را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =