کد خبر: 281862
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
بازدید 389
روزهای پرتکاپو در مرکز آوج و الوند

برگزاری «پویش نذر آب»و نشست‌های هماهنگی هفته ملی کودک در مرکز آوج و دیدار با سالمندان در مرکز الوند ، از فعالیت‌های اخیر مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مرکز فرهنگی و هنری آوج و الوند، در آستانه هفته ملی کودک، روزهای پرتکاپویی را می گذرانند.

در تاریخ 10 مهر 1397، برنامه «پویش نذر آب» با حضور یکی از کارشناسان هلال احمر این شهرستان در این مرکز برگزار شد.

در این برنامه، کارشناس مهمان،درباره اهمیت مصرف بهینه و صرفه جویی آب با اعضا و مربیان کانون به گفت و گو نشست.

کارگاه نقاشی درباره راه‌های صرفه‌جویی در مصرف آب و کارگاه ادبی «آب، مایه‌ی زندگی» برنامه‌های دیگر این روز بود.

هم‌چنین این مرکز در استقبال از هفته ملی کودک با برگزاری نشست‌های هماهنگی با نمایندگان دیگر ادارات دولتی این شهرستان، برای روزهای این مناسبت ملی،برنامه‌ریزی می‌کند

فراخوان نقاشی «یاحسین کودکی هایم»، فراخوان عکس و نمایشگاه لحظه‌های شاد کودکی، برگزاری کارگاه آموزشی فرزند پروری، اردوی علمی و معرفی مشاغل،

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی-محلی و ویژه برنامه «لبخند کتاب» (کارگاه‌های کتاب‌خوانی) از برنامه‌های پیش بینی شده در این مرکز است.

گفتنی است، این برنامه ها با حضور مربیان کانون در مدارس و نیز در خود مرکز برگزار خواهد شد.

مرکز فرهنگی و هنری الوند، به مناسبت روز سالمند، یک برنامه دیدار اعضا با سالمندان خانه مهر توانا برگزار کرد.در این بازدید 20 نفر از اعضای دختر، برای سالمندان خاطره گویی، اجرای مسابقه طنز و قصه‌گویی کردند و همراه با اهدای گل به آن‌ها، از نمایشگاه غذاهای سنتی مادربزرگ‌ها دیدن کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =