نقالی و شاهنامه‌خوانی در هفته ملی کودک

در هفته ملی کودک، نقالان و شاهنامه‌خوانان، داستان‌های حماسی را برای کودکان و نوجوانان نقل می‌کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک کانون پرورش فکری و با همکاری نهادهای فرهنگی و بنیاد فردوسی هر روز در ساعت 16 نقالی و شاهنامه‌خوانی برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

بر اساس این خبر، روز 14 مهر، اجرای ضرب و نقل گروه بین‌المللی شاهنامه‌خوانی مهرآفرینان بادرود با شاهنامه‌خوانی‌ ساجده رحیمیان، نقالی ابوالفضل فهیمی، ضرب‌نوازی ابوالفضل یزدان‌مهر و مربی‌گری سعید یزدان‌مهر برگزار شد.

 در ادامه آندیا و آنیتا جعفری خواهران دوقلوی عضو مرکز فرهنگی هنری شماره 42 کانون تهران نیز در این به اجرای برنامه نقالی پرداختند و قرار است روز 15 مهر سورنا علیزاده و سیدعباس حسینی با مربی‌گری پریسا کشاورزحمید به نقالی و شاهنامه‌خوانی بپردازند.

در عین حال، گروه بانو گشسب با اجرای آرمیتا شکاری، سارا طیبی و فاطیما علی‌گوهری و مربی‌گری مبینا آقاخانی روز 16 مهر نقالی و شاهنامه‌خوانی می‌کنند.

همچنین روز 17 مهر، نقالی ترنم جاهد و شاهنامه‌خوانی آریانا شکری اجرا خواهد شد و در ادامه در روز 18 مهر نیوشا ارزنده با مربی‌گری سارا عباسپور برنامه خواهند داشت.

بر همین اساس، کیمیا یعقوبی و آوا فیاضی نقال و شاهنامه‌خوان روز پنج‌شنبه ۱۹ مهر خواهند بود.

برنامه‌ نقالی و شاهنامه‌خوانی با اجرای امیرعلی عطاءاللهی در روز جمعه20  مهر آخرین روز هفته ملی کودک پایان خواهد یافت.

گفتنی است، دوست‌داران فرهنگ و هنر می‌توانند به همراه کودکان و نوجوانان خود برای بازدید از برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهر ۱۳۹۷ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب مراجعه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =