اولین اکران «هندی و هرمز» در ایران/ بچه‌ها با سینما آشنا شوند

اولین اکران رسمی فیلم سینمایی «هندی و هرمز» در ایران شامگاه شنبه 14 مهر با حضور عباس امینی کارگردان و 2 بازیگر فیلم در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، اولین روز از هفته ملی کودک، سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان انیمیشن «پسر و جهان» و فیلم سینمایی «هندی و هرمز» بود.

در این روز بعد از اکران انیمیشن «پسر و جهان» که داستان پسر کوچکی را روایت می‌کرد که برای یافتن پدر خود سفری به دور جهان را آغاز می‌کند، فیلم «هندی و هرمز» ساخته عباس امینی اولین اکران رسمی خود در ایران را تجربه کرد.

پیش از اکران این فیلم در سینمای کانون، با حضور محمدرضا کریمی‌صارمی مدیرکل سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از حامد علیپور و زهره اسلامی بازیگران «هندی و هرمز» قدردانی شد.

در این مراسم که اجرای آن بر عهده محمدرضا مقدسیان بود، این منتقد سینما درباره فیلم «هندی و هرمز» توضیح داد: این فیلم یکی از فیلم‌های مهم سال سینمای ایران است. عباس امینی را بیشتر از اینکه در ایران بشناسند در جشنواره‌های مهم سینمایی دنیا می‌شناسند. بهتر است قبل از اینکه فیلم های ایرانی در جشنواره‌های جهانی به نمایش درآیند در ایران اکران شوند. این اولین اکران رسمی فیلم «هندی و هرمز» در ایران است.

سپس کریمی‌صارمی نیز اظهار امیدواری کرد که همه خانواده‌ها دغدغه این را داشته باشند که بچه‌های‌شان را به سینما بیاورند تا فیلم ببینند و باعث آشنایی بچه‌های‌شان با سینما شوند.

بعد از این مراسم کوتاه، فیلم «هندی و هرمز» برای حاضران در سالن سینما تئاتر کانون پرورش کودکان و نوجوانان به نمایش درآمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =