مهرگیتی، کتاب را برای همه می‌خواهد

موسسه خیریه مهرگیتی به معرفی طرح «کتاب برای همه» در ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک می‌پردازد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سایه قمصری مسوول غرفه‌ی موسسه مهر گیتی گفت: آموزش کودکان به بخشندگی و اهدای کتاب، تشویق آنان و والدین‌شان به کتاب‌خوانی و معرفی برنامه‌های آینده طرح کتاب در زمینه فن‌آوری در روزهای برگزاری هفته ملی کودک صورت می‌گیرد.

او درباره فعالیت این موسسه اظهار کرد: موسسه خیریه مهر گیتی علاوه بر ساخت مدرسه در مناطق محروم، طرح‌های دیگری نیز اجرا می‌کند که یکی از آن‌ها ارایه کتاب است؛ یعنی هر فردی که علاقه‌مند است می‌تواند کتاب‌هایی که خوانده (درسی یا غیردرسی) را به ما تحویل دهد و ما نیز بعد از تفکیک برای هر نقطه محرومی که نیاز دارند، ارسال می‌کنیم. موسسه روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه را برای این‌کار در نظر گرفته است.

قمصری همچنین به دیگر فعالیت این موسسه اشاره کرده و گفت: ما در موسسه حمایت تحصیلی هم داریم به‌طوری که در حال حاضر ۱۰۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت مهر گیتی هستند. در گذشته 4هزار نفر بودند که فارغ‌التحصیل شده و از حمایت موسسه خارج شدند.

ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهر ۱۳۹۷ در تهران به میزبانی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان در خیابان حجاب و همچنین مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =