وقتی صدای خنده‌های قهرمانان کوچک گوش آسمان را کر می‌کند

مربیان و هنرمندان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با هفته کودک از بیمارستان بهرامی «ویژه کودکان» بازدید و ساعتی از زبان عروسک‌ها با آنان هم‌کلام شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کلاس اولی بود. جای سرم از دستانش بزرگ‌تر و خنده‌های از سر ذوقش از در و دیوار صورتش و دندان‌های یکی درمیانش، قلپی وارد دل آدم می‌شد. بیمارستان بهرامی پر بود از بچه‌هایی که هر کدامشان با تنه نحیف به مبارزه غول بیماری رفته بودند. اما دیروز همه‌شان چند لحظه‌ای با عروسک‌گردانی گروه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خندیدند و از یادشان رفت درد. گروه کانون اتاق به اتاق رفت و دل‌های بزرگ آدم‌های کوچک را با عروسک کوچکی به اسم «شادی»  شاد کرد. «شادی» با کودکان هم‌کلام می‌شد و مربیان برای لحظاتی تبدیل به فرشتگان نجات‌بخش بچه‌ها می‌شدند.

زهرا حبیبی از مربیان کانون ضمن ابراز خوشحالی از این دست برنامه‌ها، نوید داد که در برنامه‌های آینده علاوه بر عروسک‌گردانی از برنامه‌های بازی و سرگرمی نیز استفاده خواهیم کرد. او همچنین اعلام کرد که تا پایان هفته برنامه‌هایی از این قبیل را اجرا خواهیم کرد.

به گفته حبیبی فعالیت‌های کانون دارای سه بخش ادبی، فرهنگی و هنری است، و فعالیت‌های فرهنگی کانون از جمله کاردستی، روزنامه دیواری، شعر، داستان، تئاتر و سایر فعالیت‌های فرهنگی که از سوی کودکان و نوجوانان انجام شده در مراکز کانون به نمایش گذاشته می‌شود.

هفته کودک بهانه‌ای شد برای خوشحالی هرچند کوتاه کودکانی که دنیایشان محصور میان دیوارهای بیمارستان است. از یادشان نبریم، از یادشان نبرید...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =