مراسم زیارت حضرت رسول در کانون سمنان

مراسم پرفیض زیارت از راه دور حضرت رسول اکرم(ص) در نمازخانه اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، آیین‌ سوگواری و قرائت زیارت از راه دور حضرت رسول اکرم(ص) ظهر سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ در محل نمازخانه اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان برگزار شد.

مهدی جمال مدیرکل کانون استان سمنان در این مراسم، ضمن عرض تسلیت سال‌روز رحلت پیامبر(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، یاد و نام شهدای نوجوان دانش‌آموز را گرامی داشت.

جمال در ادامه با اشاره به فضیلت و اهمیت زیارت‌نامه رسول اکرم(ص)، هدف از برگزاری این مراسم را بزرگ‌داشت یاد و نام پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، گسترش و ترویج سیره و معارف ناب نبوی و ادای دین به مقام و ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، الگوگیری از خصلت‌های والای انبیا و اولیای دین و ایجاد روحیه تحقیق و تدبر عنوان و تأکید کرد: باید با توسعه‌ی این‌گونه برنامه‌ها ویژه‌ی کودکان و نوجوانان، آنها را با شخصیت و جایگاه حضرت رسول اکرم(ص) بیش‌تر آشنا کنیم.

گفتنی است؛ مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان سمنان با اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اسلامی در قالب قصه‌گویی از زندگی حضرت محمد(ص)، معرفی کتاب، معرفی شخصیت، آشنایی با حدیث نبوی و هم‌چنین برگزاری گفتمان دینی و قرائت زیارتنامه‌ی حضرت رسول،  این‌روز را گرامی ‌داشتند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =