کد خبر: 285346
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
غرفه دستاورد های چهل ساله کانون در شهرکرد

غرفه فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قبل و بعد از انقلاب با حضور استاندار چهار محال و بختیاری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان، همزمان با گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کار گروه کودک و نوجوان استان با برپایی غرفه دستاوردهای زیر مجموعه خود را در قبل و بعد از انقلاب در فرهنگسرای شهرکرد به نمایش گذاشتند.

این نمایشگاه با حضور استاندار و مسئولان استانی افتتاح شد که در این آیین شال منقش شده به آرم کانون به استاندار چهار محال و بختیاری اهداء شد.

اجرای دعای باران توسط کودکان و نوجوانان مرکز فرهنگی هنری فارسان با لباسهای فاخر بختیاری، اجرای نمایش آدم کوچولوی گرسنه و پخش پرتال کودک کانون از جمله برنامه های این افتتاح توسط کار گروه کودک و نوجوان بود.

رادیو کانون، ایستگاه فرهنگی و هنری، ایستگاه نمایش خلاق، ایستگاه قصه گویی و کتابخوانی، کاردستی و... از جمله برنامه های اجرایی کانون در این نمایشگاه طی ده روز جهت عموم کودکان و نوجوانان بازدید کننده است.

در این نمایشگاه  عملکرد 80 دستگاه اجرایی و نهادهای انقلابی استان در 55 غرفه و در قالب 20 کارگروه زیر مجموعه شورای راهبردی و سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش درآمده است.

در این نمایشگاه که به مدت 10 روز در محل فرهنگسرای شهرکرد برپاست، تمامی ادارات و سازمان های خدمات رسان خدمات خود را به صورت برخط (آنلاین) و به روز ارائه می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =