نقش‌آفرینی اعضای کانون گلستان به عنوان دوست‌داران محیط‌زیست در مراسم نکوداشت پدر طبیعت ایران

نمایندگان اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گنبدکاووس و کلاله با اجرای فعالیت‌های فرهنگی و نمایشگاهی در مراسم نکوداشت دکتر غلامعلی بسکی پدر طبیعت ایران، نقش‌آفرینی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، در این ویژه‌برنامه که با حضور مدیرکل کانون گلستان و به همت انجمن سبزگامان بسکی در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه شمس گنبدکاووس برگزار شد، اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون گنبدکاووس و کلاله به عنوان دوست‌داران محیط‌زیست با هدایت‌گری مربیان خود در حمایت از طبیعت، نمایشگاهی از آثار هنری با استفاده‌ از دوریختنی‌ها برپا کردند.

در ادامه به منظور قدردانی از اقدامات فرهنگی و بنیادی دکتر غلامعلی بسکی به عنوان یکی از مشاهیر بزرگ ایران و چهره‌ی های برجسته علمی و دانشگاهی در زمینه حمایت از محیط‌زیست، دل‌نوشته‌ای دوزبانه (فارسی، ترکمنی) توسط عضو  مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون گنبدکاووس قرائت شد.

گفتنی است اعضای برگزیده و نقش‌آفرین مراکز فرهنگی‌هنری گنبدکاووس و کلاله با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه‌ای از سوی انجمن سبزگامان بسکی تجلیل شدند.

هم‌چنین در این مراسم تابلویی هنری ساخته‌ی دست مربی هنری کانون از سوی مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان به بهناز بسکی مدیرعامل انجمن سبزگامان بسکی اهدا شد.

لازم به توضیح است هر ساله به مناسبت سال‌روز تولد دکتر غلامعلی بسکی و به پاس قدردانی از زحمات ایشان طی سال‌ها فعالیت زیست‌محیطی مراسم نکوداشتی برگزار می‌شود که در گوشه‌ای از آن  کودکان و نوجوانان کانونی به عنوان دوست‌داران طبیعت به نقش‌آفرینی و هنرنمایی می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =