اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی هنری در کانون هرمزگان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان از اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه‌ی فرهنگی هنری در مراکز استان خبر داد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌ کل کانون استان هرمزگان، ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون پرورش فکری هرمزگان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل (ره) وشهیدان انقلاب از اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی هنری در ۱۵ مرکزثابت و ۲ مرکز پستی استان خبر داد.

سلیمانی یکی از مهم‌ترین اهداف کانون پرورش فکری در برگزاری برنامه‌های دهه فجر را بسترسازی ذهنی کودکان جهت آشنایی کودکان ونوجوانان با آرمان‌های انقلاب عنوان کرد وافزود: در ایام دهه مبارک فجر و در آستانه‌ی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌های متعددی در مراکز فرهنگی هنری کانون استان برگزارمی‌شود و همه روزه دانش‌آموزان مدارس در ویژه برنامه‌های پیش‌بینی شده حضور خواهند داشت.

مدیر کل کانون هرمزگان افزود: برگزاری کارگاه‌های ادبی با مضمون انقلاب، معرفی شاعران انقلابی به اعضا و دانش‌آموزان، نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و کتاب، برگزاری جنگ شادی ویژه دانش‌آموزان مدارس، اجرای فعالیت‌های با نشاط و متنوع فرهنگی وادبی با محوریت انقلاب اسلامی در مدارس و محلات حاشیه شهر، دیدار با خانواده معظم شهدا وایثارگران از جمله برنامه‌های اجرا شده در این ایام است.

سلیمانی خاطر نشان کرد: اجرای ۲ نمایش عروسکی با نام‌های « خروس زری، پیرهن پری» و «کلاغ خنزرپنزری» ویژه مدارس در مجتمع فرهنگی هنری آفرینش بندرعباس و مرکز شماره ۴ از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این دهه می‌باشد.

وی بیان کرد: اعزام قصه‌گو به مدارسی روستا و اجرای قصه‌گویی با هدف آشنایی کودکان ونوجوانان با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه ایران با هدف معرفی برترین فضاسازی مراکز باموضوع وقایع قبل و بعد از انقلاب اسلامی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در حال برگزاری است.

مدیر کل کانون هرمزگان از دعوت مبارزین انقلاب اسلامی درمراکز کانون، معرفی شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س)، معرفی کتاب با موضوع انقلاب اسلامی در مراکز و مدارس توسط مربیان کانون وعطر افشانی مزارشهدای گمنام ودفاع مقدس خبر داد.

سلیمانی هم چنین اظهار داشت: در چهلمین‌سال پیروزی انقلاب با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی، برپایی کاروان شادی فجر با همکاری آموزش و پرورش و سازمان ورزشی فرهنگی شهرداری و نمایش تئاتر کوچک در مراکز استان ومدارس اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =