جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران در کانون پرورش فکری گلستان

چهل‌سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با حضور جمعی از یاران قدیمی کانون و نمایندگان اعضای کودک و نوجوان در مجتمع فرهنگی‌هنری گرگان جشن گرفته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون گلستان در این مراسم ضمن تبریک گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: آزادی و استقلال امروز جامعه را مدیون ایثارگری و فداکاری رزمندگان و خون پاک شهدای انقلاب اسلامی هستیم.

وی با بیان این مطلب که هر واژه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای من با ارزش است، اظهار کرد: امروز خرسندم که چهل سالگی انقلاب را با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده با حضور یاران قدیمی کانون و اعضای کودک و نوجوان به عنوان مسوولان فردای جامعه جشن گرفته و یادآور خاطرات روزهای خوب گذشته و پیش رو هستیم.

مدیرکل کانون گلستان در این مراسم از تمامی دست‌اندرکاران ستادی و مجتمع فرهنگی‌هنری کانون گرگان قدردانی کرده و با اشاره به فرهیختگان و اساتیدی هم‌چون مصطفی رحمان‌دوست، بهرام بیضایی، عباس کیارستمی و ناصر کشاورز که دوران کودکی و نوجوانی خود را در کانون پرورش فکری سپری کرده بودند از حاضران خواست تا با حضور پررنگ خود در مراکز فرهنگی‌هنری کانون، مهارت‌های زندگی را به خوبی با مربیان این مجموعه تمرین کرده و بی‌شک یکی از افتخارآفرینان فردای جامعه باشند.
 در ادامه مهدی فولادشکن به نمایندگی از بازنشستگان کانون به روایت خاطراتی از دوران خدمت خود پرداخته و آرزوی موفقیت برای تمامی مربیان این مجموعه کرد.
برپایی کارگاه‌های معرفی ایام و وقایع انقلاب اسلامی، اجرای سرود توسط نوجوانان ناشنوا، طرح‌دستی عضو نوجوان کانون، برگزاری مسابقه و اهدای شاخ گلی از سوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان به منظور قدردانی از زحمات سال‌ها خدمت صادقانه یاران قدیمی کانون از ویژه‌برنامه‌های جشن ۷+۳۳ انقلاب اسلامی ایران در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون گرگان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =