تقویت اعتماد به نفس درکودکان با نمایش دست‌سازه‌ها امکان پذیر است

رضا پور بابایی فرماندار ابوموسی برپایی نمایشگاه‌های دست‌سازه‌های کودکان ونوجوانان را باعث تقویت اعتماد به نفس در کودکان و ایجاد رقابت سالم در آن‌ها دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، فرماندار شهرستان ابوموسی به مناسبت دهه مبارک فجر از نمایشگاه آثاراعضای کانون ابوموسی بازدید کرد.

رضا پوربابایی فرماندارابوموسی  ضمن تشکرازعملکرد کانون ابوموسی گفت: برگزاری نمایشگاه دست‌سازه‌های کودکان ونوجوانان اعتماد به نفس را در آن‌ها تقویت می‌کند وایجاد رقابت سالم بین آن‌ها می‌شود.

فرماندارابوموسی افزود: با توجه به فعال شدن جمعه بازار در شهرستان ابوموسی کودکان ونوجوانان می‌توانند دست‌سازه‌های خود را به نمایش بگذارند و ضمن جذب مشتری در عرصه اقتصادی وارد شوند.

پوربابایی خاطر نشان کرد: شاید حضور در این بازار درآمد ناچیزی کسب کنند اما لذتی که در این کار نصیبشان می‌شود و از حاصل دسترنج خود درآمد زایی کرده‌اند برای آن‌ها ارزشمند است.

در ادامه نجوا آزاد مربی مسوول کانون ابوموسی نیز ضمن تشریح برگزاری کارگاه‌های مختلف فرهنگی هنری در کانون، دست‌سازه‌های موجود در این نمایشگاه را حاصل کارگاه‌های مختلف نقاشی، سفالگری، کاردستی، عروسک‌سازی و ... دانست.

گفتنی است نمایشگاه دست‌سازه‌های اعضای کانون ابوموسی تا پایان دهه مبارک فجر در مرکز فرهنگی هنری کانون ابوموسی برپا می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =