برگزاری کارگاه آموزشی«مهارت‌های زندگی» در مرکز شماره ۵ کانون اردبیل

با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری استان و دکتر بابک همتی، نخستین کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی، ویژه والدین اعضا و مربیان در مرکز شماره ۵ اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این کارگاه زعفر احدزاده مدیرکل استان گفت: آموزش «مهارت‌های زندگی» در راستای دانش افزایی والدین، اعضای کانون و توان افزایی آنان در زمینه‌های مختلف مهارت‌های زندگی و اجتماعی است.

احدزاده با اشاره به استراتژی خوب کانون کشور با شعار «خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» خاطرنشان کرد: در تلاش برای تحقق این شعار و امر مهم هستیم و برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف مهارت افزایی با محور قرار دادن مهارت‌های زندگی، از اولویت‌های کاری و آموزشی کانون استان خواهد بود.

بابک همتی به عنوان مدرس دوره نیز با اشاره به نیازهای اساسی انسان برای زندگی ایده آل، از ده مهارت اصولی زندگی برای والدین سخنرانی کرد.

گفتنی است، مهارت‌های خودآگاهی، همدلی، بین فردی، مقابله با استرس، مدیریت هیجان، حل مسئله، تصمیم‌گیری، تفکر خلاق، تفکر نقادانه، ازجمله سلسله مباحث این نشست است که کارگاه اول به مبحث «خودآگاهی» اختصاص یافت و جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =