نمایش برترین‌  فیلم‌های سینمای کانون در هفته ملی کودک

شش فیلم سینمایی خاطره‌انگیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با فرا رسیدن «هفته ملی کودک»، در چارچوب برنامه‌ای با عنوان «یک هفته با سینمای کانون» به نمایش در می‌آیند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هم‌زمان با «هفته ملی کودک »، شش فیلم خاطره‌انگیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که جوایز زیادی را در داخل و خارج از کشور از آن خود کرده‌اند، در برنامه‌ای با عنوان «یک هفته با سینمای کانون» در باغ فردوس موزه سینما به نمایش در می‌آید.

«مسافر» اثر عباس کیارستمی، «خمره» با کارگردانی ابراهیم فروزش، «باشو غربیه کوچک» و «عمو سیبیلو» هر دو اثر بهرام بیضایی، «رهایی» اثر ناصر تقوایی، «ساز دهنی» و «دونده» هر دو به کارگردانی امیر نادری عنوان‌های این فیلم‌ها هستند.

بر همین اساس «باشو غریبه کوچک» روز ۱۳ مهر، «دونده» روز ۱۴ مهر، «خمره» روز ۱۵ مهر، «سازدهنی» روز ۱۶ مهر، «رهایی» و «عمو سیبیلو» روز ۱۷ مهر و «مسافر» روز ۱۸ مهر اکران می‌شود.

علاقه‌مندان به سینمای کودک به مناسبت «هفته ملی کودک» می‌توانند از ۱۳ تا ۱۸ مهر سال ۱۳۹۸ همه روزه از ساعت ۱۸ با حضور در موزه سینما واقع خیابان ولیعصر نرسیده به میدان تجریش  باغ فردوس به تماشای این آثار بپردازند.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت تماشای این فیلم‌ها را از پایگاه اینترنتی به نشانی www.cinematicket.org تهیه کنند.

برنامه‌های هفته ملی کودک در سال ۱۳۹۸ روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهر در تهران و سراسر کشور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =