هدایای خیران نیکوکار  به‌دست کودکان کهگیلویه و بویراحمد می‌رسد

بسیج کانون در هفته ملی کودک کوله‌پشتی‌ها و کفش‌های هدیه شده به کانون پرورش فکری را به دست کودکان استان کهگیلویه و بویراحمد می‌رساند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بسیج کانون در هفته کودک با همراهی تماشاخانه سیار کانون «پیک امید» در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد، کوله‌پشتی‌ها و کفش‌های هدیه شده به کانون را به دست کودکان این استان می‌رساند.

در این پویش جهادی که «مهر باران» نام دارد و با هدف محرومیت‌زدایی فرهنگی و تحصیلی دانش‌آموزان به همت بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به راه افتاده است، تعداد ۳۰۰ کوله‌پشتی و ۳۰۰ جفت کفش هدیه شده برای این طرح با مشارکت خیران نیکوکار با حضور مربیان و بسیجیان کانون به دست کودکان مناطق کم‌برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد می‌رسد.

تماشاخانه سیار کانون «پیک امید» که در طول سال در مناطق کم‌برخوردار، برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری برای کودکان اجرا می‌کند به مناسبت هفته کودک از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ مهر به شش منطقه از استان کهگیلویه و بویراحمد سر می‌زند.

برنامه‌های هفته ملی کودک در سال ۱۳۹۸ روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهر در تهران و سراسر کشور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =