آشنانبودن مسئولان با موضوع اسباب‌بازی ‌رنج‌آور است

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در گذشته با کمبود اسباب‌بازی مواجه بودیم که امروز با برگزاری جشنواره اسباب‌بازی می‌بینیم که توانایی‌هایمان ارتقا و رشد پیدا کرده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، عبدالرضا فولادوند، در بازدید از پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی گفت: یکی از نیازهای اولیه کودکان که ما بسیار کم به آن پرداخته‌ایم بازی کردن است و ما باید تلاش کنیم در مدارس بازی، جای خیلی از تکالیف نامعقول و غیر استاندارد را بگیرد.

او همچنین در ادامه اظهار کرد: کودکان اگر بتوانند در دنیای کودکان بازی کنند و تخلیه شوند بهتر می‌توانند در زمینه آموزش هم موفق عمل کنند و پیشرفت داشته باشند.

فولادوند درباره کمبود اسباب‌بازی در کشور گفت: در گذشته با کمبود اسباب‌بازی مواجه بودیم که امروز با برگزاری جشنواره اسباب‌بازی می‌بینیم که توانایی‌هایمان ارتقا و رشد پیدا کرده است. من امروز خیلی خوشحال شدم که با تولیدات داخلی اسباب‌بازی در جشنواره آشنا شدم و این موفقیت بسیار مهمی است که نباید از آن غافل شویم.

او در راستای تامین بازار فروش تصریح کرد: باید هم در صادرات و هم در داخل، تولید اسباب‌بازی ایرانی را توسعه دهیم. ما امروزه از تنها چیزی که رنج می‌بریم عدم آشنایی مسئولان امر با بازی‌های متعدد و اسباب‌بازی است. اما از تمام کسانی که متولی برگزاری جشنواره هستند، تشکر می‌کنم که چنین رویداد مهمی را رقم زدند.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با شعار «تمرین زندگی» از ۷ تا ۱۳ دی ۱۳۹۸ همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =