برگزیدگان پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی معرفی می‌شوند/ اعلام برنامه‌های روز پنجم

برگزیدگان پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، روز چهارشنبه ۱۱ دی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی می‌شوند

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، برگزیدگان بخش‌های ثبت طرح اسباب‌بازی و مجوز تولید اسباب‌بازی و همچنین بخش عروسک‌ها در آیینی با حضور مسئولان کانون ساعت ۱۴ تا ۱۶ روز ۱۱ دی در سالن شهید بهنام محمدی مرکز آفرینش‌ها معرفی می‌شوند.

بر همین اساس، ۲۷۶ اثر برای کسب مجوز تولید و ۵۱۱ طرح دربازه زمانی ابتدای سال ۹۷ تا آذر سال ۹۸ در شورای نظارت بر اسباب‌بازی ثبت شده و تعداد ۱۲۸ اثر با اعلام فراخوان جشنواره ثبت‌نام کرده‌ بودند.

از برنامه‌های روز پنجمِ پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، کارگاه «برندسازی، بازاریابی و فنون فروش موفق صنعت اسباب‌بازی» با حضور بهنام زنگی، علیرضا احمدیان و سیدبدرالدین احمدی صبح از ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن یک کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

همچنین در همین روز، مراسم شادیپیمایی عروسک‌ها ساعت ۱۰:۳۰ و ۱۳ برگزار خواهد شد.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با شعار «تمرین زندگی» از ۷ تا ۱۳ دی ۱۳۹۸ همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =