برنامه‌های روز ششم جشنواره ملی اسباب‌بازی اعلام شد

برنامه‌های ششمین روز از پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری اعلام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، یک کارگاه آموزشی، یک نشست تخصصی و رونمایی از تولیدات تازه سازمان آتش‌نشانی در روز پنچ‌شنبه ۱۲ دی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود.

بر همین اساس، کارگاه آموزشی «شخصیت‌سازی در بازی و اسباب‌بازی» ساعت ۹ تا ۱۱ صبح همین روز با حضور کیارش زندی و جواد باقریان در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌ها برپا خواهد شد.

همچنین نشست «جایگاه رسانه‌ها و فضاهای مجازی در تجارت اسباب‌بازی» با حضور حسین نوروزی، رضا رضایی‌نصیر، صادق محمدی، مسعود جعفری، سبحان محمدیان، حامد سیاسی‌راد و احمد قاضی‌زاده‌ هاشمی از ساعت ۱۴ تا ۱۸ همین روز در سالن کنفرانس برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر، در ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه نیز از تولیدات تازه سازمان آتش‌نشانی در سالن نمایشگاه تخصصی رونمایی می‌شود.

نمایش محیطی «مار و پله» به کارگردانی ناصر آویژه در ساعت‌های ۹:۴۵ صبح، ۱۴ و ۱۷:۴۵ در حاشیه جشنواره اسباب‌بازی برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با شعار «تمرین زندگی» از ۷ تا ۱۳ دی ۱۳۹۸ همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =