«خداحافظی در خیابان پاییز» مریم اسلامی به چاپ سوم رسید

«خداحافظی در خیابان پاییز» سروده‌ی مریم اسلامی برای سومین بار از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب از ۱۹ قطعه شعر نو با عنوان‌های «کاش برف، روز شنی، دوست، خیال‌باف، حرف آسمان، آخرین شام، نوشته‌های بامداد، کتاب شب، خداحافظی در خیابان پاییز، روی قله‌های دور، رودخانه، روی تار صوتی جهان، مشق‌های جدی حساب، درخت پیر، پرتقالِ ماه، کتاب قصه، کاکلی‌های صدا، درخت و خاطرات» تشکیل شده است.
«خداحافظی در خیابان پاییز» که اولین بار در سال ۱۳۹۶ به چاپ رسیده است، تاکنون شایسته تقدیر سی‌وششمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، شایسته تقدیر سیزدهمین جشنواره شعر فجر و برگزیده هشتمین دوره جایزه ادبی پروین اعتصامی شده و تندیس شانزدهمین جشنواره کتاب رشد را نیز دریافت کرده است.
باد شوخی‌اش گرفته است/ می‌دود میان برگ‌های دفتر و کتاب/ کج نوشته می‌شوند و خط خطی/ مشق‌های جدی حساب/ دخترک نشسته پشت وزنه‌اش/ در کنار راه‌/ توی دست اوست/ یک مداد کوچک سیاه/ من به او سلام می‌کنم/ او فقط نگاه.../ این قطعه‌ای با عنوان «مشق‌های جدی حساب» است که در این کتاب به چشم می‌خورد.
این کتاب با تصویرگری فهیمه محجوب در ۴۴ صفحه با قیمت ۸هزار تومان بازنشر شده و شمارگان آن تاکنون در سومین مرحله چاپ به ۱۰هزار نسخه رسیده است.
علاقه‌مندان می‌توانند کتاب «خداحافظی در خیابان پاییز» را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی خریداری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =