آیین رونمایی از دو عنوان کتاب در کانون پرورش فکری استان اصفهان

به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دو جلد کتاب با عنوان "تولدت مبارک" و "آبان شهر" رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، آیین رونمایی از دو عنوان کتاب صبح امروز(دوشنبه) با حضور سید محمد قلمکاریان مدیر کل کانون و نمایندگانی از شرکت آبفای استان در مرکز فرهنگی و هنری شماره ۱۰ برگزار شد.

سید محمد قلمکاریان با اشاره به آیه ١ و ٢ سوره قلم (قسم به قلم و آنچه می نویسد) گفت: ۴٩ بار کلمه کتاب در قالب های ادبی مختلف در قرآن آمده که نشان دهنده عظمت و اهمیت کتاب و نوشتن است. 

مدیر کل کانون استان اصفهان تلاش نویسندگان حوزه کودک و نوجوان را در ترویج فرهنگ مطالعه بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد: مربیان کانون با بهره گیری از تجربیات و ذوق ادبی می توانند آثار فاخری خلق کنند.

رونمایی از کتاب «تولدت مبارک »

نفیسه جعفرپور نویسنده کتاب"تولدت مبارک" و مربی فرهنگی مرکز بادرود گفت: مجموعه حاضر دربردارنده اشعار شاد و فانتزی برای کودکان است که ٢٠٠٠ جلد آن در سال ٩٩ به چاپ رسیده است. 

وی به محتواهای مورد علافه کودکان در کتاب "تولدت مبارک" اشاره کرد و افزود: تلاش تصویرگر و نویسنده کتاب، ساختن دنیایی زیبا و شیرین برای کودکان است.

رونمایی از کتاب « آبان شهر »

شکوفه آقا کثیری نویسنده کتاب آبان شهر" و مربی فرهنگی مرکز شماره ٩ ضمن تاکید بر گسترش فرهنگ مصرف بهینه‌ آب گفت: اهمیت آب ریشه در جشن های باستانی دارد و کودکان باید با اهمیت وجود آب و فرهنگ صرفه جویی آشنا شوند. 

وی گفت: کتاب آبان شهر با تصویرگری مریم بکاء در ۵٠٠٠ هزارنسخه ویژه کودکان و نوجوانان در زمستان ٩٨ به چاپ رسیده است. 

شایان ذکر است این مراسم همزمان به صورت مجازی با حضور مربیان، اعضای کانون و علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =