کد خبر: 304812
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
با کارگاه‌های عکاسی کانون  بیشتر آشنا شویم

کارگاه‌های عکاسی کانون خراسان رضوی با هدف آموزش تکنیک‌های عکاسی و نگاه زیباشناسی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، یکی از کارگاههای مورد علاقه اعضا نونگاه و نوجوان، کارگاه عکاسی است این کارگاه با هدف آموزش تکنیک‌های عکاسی، بالابردن اعتماد به نفس، خلاقیت، پرورش مهارت خودباوری و نگاه زیباشناسی و پرورش حواس و دقت در دنیای پیرامون، برگزار می‌شود.

سمیه نخعی مدرس کارگاه عکاسی در خصوص این کلاس گفت: در این کارگاه سعی می‌شود هنرجو با نگاه و دقت خاص و متفاوت نسبت به محیط زندگی خود، طبیعت و اشیاء پیرامونش را درک کند. ارتباط زیبایی شناختی و رابطه اشیاء را با یکدیگردریابد و بتواند اینها را با ترکیب‌بندی زیبا در کادر عکاسی ببیند.

وی افزود: آشنایی با قابلیت ها و امکانات گوشی‌های همراه، نحوه تجزیه و تحلیل عکس خوب، آشنایی با نقطه فوکوس و میدان وضوح معرفی انواع لنزها، عکاسی پرتره، عکاسی در شب، آشنایی با نرم افزارهای ویرایش عکس، سوژه‌یابی و زوایای  مختلف  مواردی است که در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته کارگاه‌های عکاسی به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

 نونگاهان  ونوجوانان مشتاق کارگاههای برخط عکاسی میتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://khrazavi.kpf.ir  در این کارگاه‌ها ثبت نام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =