راهبران کاروان آگاهی و اندیشه‌ورزی، تجلیل‌شدند

ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی بزرگ‌داشت مقام معلم از سوی همکاران ستادی و مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، همکاران ستادی و مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان در سال‌گشت شهادت قافله‌سالار معلمان شهید، آیت‌الله مرتضی مطهری و هفته بزرگ‌داشت مقام شامخ معلم و مربی، راهبران خرد، عشق و اندیشه‌ورزی را گرامی‌داشتند.

این آیین‌ها در مرکز استان با ارسال پیام تبریک و اهدای لوح سپاس اسفندیارضیائی،  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مربیان این نهاد فرهنگی، قدردانی و تماس با معلمان و مربیان  پیش‌کسوت و شرکت درآیین تجلیل از فرهنگیان شهرستان خمام همراه‌شد.

لوح سپاس مدیرکل کانون گیلان به مناسبت هفته معلم و مربی
حضورمدیرکل کانون گیلان در آیین تجلیل از معلمان

مربیان واعضای مراکز فرهنگی هنری کانون نیز ‌فضای مجازی را بستری برای قدردانی از معلمان و مربیان قراردادند و با ارایه‌ی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به استقبال این ایام‌رفتند.

معرفی شخصیت و آثار آیت‌الله مرتضی مطهری و تبیین زوایای شخصیتی این معلم برجسته برای کودکان ونوجوانان، ازجمله این برنامه‌ها در کارگاه‌های عمومی برخط بود و مربیان کانون ضمن مقایسه نقش راهبری و هدایت‌گری معلمان و مربیان با رسالت انبیاء و اولیای الهی، بر ضرورت تکریم و بزرگ‌داشت آنان تاکیدکردند.

آماده‌سازی کلیپ با موضوع بزرگ‌داشت مقام معلم و مربی، به‌اشتراک‌گذاری آثار نقاشی، خوشنویسی و متن ادبی و برگزاری ویژه‌برنامه مجازی«روشنای راه» ازدیگر برنامه‌ها مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بود که با خوانش‌ شعر و دل‌نوشته، معرفی کتاب و قصه‌گویی همراه‌شد.

آماده‌سازی نماهنگ 
خوانش متن ادبی
خوانش‌شعر در بزرگ‌داشت مقام معلم و مربی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =