کد خبر: 305738
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
بازدید 212
آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون لرستان

ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از روز ۲۹ خردادماه1400 آغازمی شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان؛ محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از آغاز ثبت نام کارگاههای مجازی ویژه فصل تابستان خبر داد و گفت: علاقه مندان از 29 خرداد ماه تا روز ۱۳ تیر ۱۴۰۰ فرصت دارند تا با مراجعه به سایت kpf.ir مراحل ، ثبت نام را انجام دهند.
محمدی افزود:ثبت نام کارگاههای مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، سواد اقتصادی و مهارتهای زندگیِ شامل: نقاشی، پتینه، دکوپاژ ، کاردستی، خوشنویسی(مقدماتی- تحریری)، انیمیشن، موسیقی، هنرهای نمایشی (بازیگری - نمایشنامه نویسی)، نوشتن خلاق، شعرخوانی، داستان نویسی، متون تخصصی، سرود، قصه گویی، حال خوش زندگی، زیست شناسی(جانورشناسی)، پرورش نگاه جستجوگر(پرورش نگاه پژوهش گر)، صنایع دستی، اوریگامی(کاغذ وتا)، بازهای بومی ومحلی، ادبیات بومی ومحلی(لالایی ها)، آغاز می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان عنوان داشت: علاقه مندان در گروههای سنی «نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان» (۷ سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) میتوانند در این کارگاهها شرکت کنند.
وی با اشاره به برگزاری کارگاههایهای برخط کانون، گفت: دورههای آموزش بدون محدودیت زمان(آفلاین) نیز در قالب کارگاههای از پیش آماده شده از سوی استادان صاحب نام هر رشته ارائه می شود و متقاضیان استفاده از دورههای بدون محدودیت زمان کانون، می توانند پس از عضویت در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دوره مورد نظر خود را انتخاب و فیلم هر جلسه را در زمان مورد علاقه خود مشاهده کنند و در صورت نیاز به صورت آنلاین با مربیان ارتباط داشته باشند.
یادآوری می شود جدول زمانبندی و مشخصات دوره های آموزشی کودکان و نوجوانان و اسامی مدرسان رشته های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، به نشانی lorestan.kpf.irقابل دسترسی است.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =