کد خبر: 305959
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
بازدید 227
گرامیداشت هفته قوه قضاییه در کانون لرستان

هم زمان با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و شهدای هفتم تیر، ویژه برنامه های مختلفی در مراکز کانون لرستان به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان، در گرامیداشت هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و شهدای هفتم تیر، ویژه برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون لرستان برگزار شد.

محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان ضمن گرامی داشت شهادت آیت الله دکتر بهشتی و شهدای هفتم تیر گفت: دراین هفته مربیان مراکز، این واقعه تاریخی و پیامدهای این اتفاق، ابعاد مختلف زندگی شهید بهشتی به عنوان یکی از برجسته ترین نیروهای انقلاب اسلامی را تشریح کردند.
محمدی افزود: امام خمینی (ره) جمله ی «او خود یک ملت بود» را در خصوص شهید بهشتی عنوان داشتند که نشان از جایگاه ویژه این شهید والا مقام داشته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان بیان داشت: مربیان مراکز به صورت مجازی در کارگاه های مختلف، شخصیت شهید بهشتی را به عنوان یک الگوی اخلاقی و فردی مبتکر و دلسوز که جان خود را در راه اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی فدا کرد معرفی کردند.
وی اضافه کرد: دراین هفته اعضا به کمک مربیان فعالیت های متفاوتی را اجرا کردند که می توان به : ساخت نماهنگ، نقاشی، نشریه دیواری با موضوع شخصیت شهید بهشتی، قصه گویی داستان هایی را از زندگی آن شهید مظلوم، دلنوشته های ادبی و...اشاره کرد.


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =