برگزاری مراسم «پرواز پروانه‌ها» همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس

همزمان با فرارسیدن چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس، مراسمی با عنوان «پرواز پروانه‌ها» در سالن اجتماعات مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در اولین روز از هفته دفاع مقدس، مراسمی تحت عنوان «پرواز پروانه‌ها » و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رشادت‌های رزمندگان اسلام و هم‌چنین تجلیل از پیشکسوتان ایثارگر در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شهید آیت‌الله مدنی برگزار شد.


در این مراسم که با حضور معاون فرهنگی سپاه ناحیه‌ی همدان، معاون مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، فرمانده بسیج فرهنگیان اداره‌ کل آموزش و پرورش، مدیرکل کانون و تنی چند از مسئولان برگزارشد، پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط عضو ارشد کانون، گروه سرود مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ همدان سرود ملی کشورمان را به صورت سرودنمایش اجرا کردند.
در ادامه مدیرکل کانون استان، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره هشت سال ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان کشورمان را گرامی داشت.


ضرابی‌زاده در ادامه سخنان خود ابراز کرد: در حالی چهل ویکمین سالگرد دفاع مقدس را گرامی می‌داریم که اولین برنامه فرهنگی را با موضوع دفاع مقدس در این مجتمع تازه افتتاح شده آغاز می‌کنیم و با ادای احترام به ساحت مقدس و پاک شهدای گرانقدر، آرزو می‌کنیم کودکان و نوجوانان پرورش یافته در این مکان، ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.
مدیرکل کانون هم‌چنین به مجتمع فرهنگی‌هنری شهید آیت‌الله مدنی و اهداف آن اشاره کرد و گفت: این مجتمع بزرگترین مرکز فرهنگی‌هنری کانون استان همدان است که پس از ۱۳ سال، هفته گذشته به بهره‌برداری رسید.
وی ابراز امیدواری کرد کودکان و نوجوانان این منطقه از خدمات و برنامه‌ها و کلاس‌های این مجتمع  استفاده کنند و آینده‌سازان مفید و موثری برای کشورمان باشند.


در ادامه چند برنامه فرهنگی هم‌چون: انیمیشن، مسابقه، قصه‌گویی، سرودنمایش و خاطره‌نمایش با موضوع دفاع مقدس برای حاضران اجرا شد.
سپس یکی از همکاران یادگار دفاع مقدس با ذکر خاطراتی از آن دوران، بار دیگر یاد و نام رزمندگان و شهدا را برای حاضران زنده کرد.
در پایان مدیر کل کانون استان از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس کانون استان با اهداء لوح و هدیه قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =