دومین «مهرواره داستان آفرینش» کانون فراخوان داد

دومین مهرواره داستان آفرینش کانون در حالی فراخوان خود را منتشر کرد که اعضای پایدار و فعال انجمن‌های ادبی سراسر کشور امکان حضور در این رویداد ادبی را خواهند داشت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مهرواره با دو موضوع «آزاد» و «داستان طنز» ویژه‌ی اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سه رده سنی بالای ۱۲ سال، بالای ۱۵ سال و اعضای ارشد (۱۸ تا ۲۲ سال) برگزار می‌شود.
بر اساس این خبر، عضویت پایدار و فعال در انجمن ادبی استان (حداقل یک سال)، حضور و مشارکت مستمر در جلسه‌های انجمن در سال‌ ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و آفرینش حداقل ۳ اثر داستانی قابل قبول در این دو سال که مورد تأیید مربی و کارشناس ادبی استان باشد، از جمله شرایط شرکت در این مهرواره است.
آثار در دو مرحله بررسی خواهند شد. در گام نخست سه داور در هر استان آثار دریافتی تا پنجم آبان را بررسی و انتخاب خواهند کرد. این هیات انتخاب با هماهنگی ستاد و با ابلاغ رسمی مدیرکل استان فعالیت خواهند کرد. در گام دوم از بیستم آبان کارشناسان ستاد و چهره‌های شاخص ادبی کشور به عنوان داور پایانی، بررسی آثار را آغاز می‌کنند.
پس از اعلام فراخوان در جلسات کارگاه‌ها، نشست‌های انجمن استان و گروه‌های مجازی یا سایت کانون استان یا پیام‌رسان داخلی کانون، مربیان باید آثار اعضا را دریافت و در اختیار کارشناس ادبی استان قرار دهند. این آثار باید به صورت حروف‌چینی ‌شده با قلم B.Nazanin۱۴ باشد و نباید بیش از ۲۵۰۰ کلمه باشد.
بر همین اساس از دیگر شرایط بیان شده در این فراخوان دریافت تنها ۱ تا ۲ اثر از هر شرکت‌کننده است. همچنین آثار باید در سال ۱۳۹۹ یا ۱۴۰۰ خلق شده باشد و تاکنون در هیچ جشنواره یا مسابقه داخل و خارج از کانون شرکت نکرده باشد.
دبیرخانه این مهرواره در تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری واقع است.
شرکت‌کنندگان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۸۸۹۷۱۲۸۸- ۸۸۹۵۴۸۶۶ (داخلی ۱۱۰-۱۱۲) تماس بگیرند.
برگزیدگان این مهرواره روز ۳۰ آذر ۱۴۰۰ و هم‌زمان با شب یلدا در مراسمی مجازی معرفی خواهند شد و لوح تقدیر و هدایای برگزیدگان به استان‌ها ارسال خواهد شد.

فراخوان دومین «مهرواره داستان آفرینش» کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =