نشست استانی برنامه‌ریزی هفته ملی کودک

در آستانه هفته ملی کودک و به درخواست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، نشست استانی برنامه‌ریزی هفته ملی کودک با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در دفتر مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ ۱۲ مهر ۱۴۰۰، نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی هفته ملی کودک استان قزوین در دفتر مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار شد

این نشست که بنا به درخواست کانون استان و به دعوت و هماهنگی «مریم بیدخام»مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین برگزار شد، به اعلام برنامه‌های درون سازمانی دستگاه‌های دست اندر کار، هماهنگی بین برنامه‌ها و برنامه ریزی استانی هفته ملی کودک اختصاص داشت.

در آغاز «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با قدردانی از برگزاری این نشست، با اشاره به شعار هفته ملی کودک امسال«حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی»اهداف برنامه‌های هفته ملی کودک را تشریح کرد و برخورداری هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان از این برنامه‌ها و افزایش نشاط و آگاهی در آنها را از اولویت‌های برنامه‌های هفته ملی کودک امسال برشمرد.

 در ادامه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی شامل اداره‌های کل آموزش و پرورش، ارشاد، بهزیستی، ورزش و جوانان، علوم پزشکی، نیروی انتظامی، هلال احمر، میراث فرهنگی، محیط زیست و استانداری و شهرداری هر یک به تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک دستگاه خود پرداختند.

مدیرکل کانون استان هم با اعلام برنامه‌های شاخص کانون در هفته ملی کودک، خواستار مشارکت و هم‌افزایی همه دستگاه‌های دست اندر کار برای برگزاری شایسته برنامه‌های هفته ملی کودک امسال شد.

در ادامه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی با بیان این که باید ماحصل برنامه‌های هفته ملی کودک حساس سازی جامعه نسبت به کودکان باشد، بر اجرای برنامه‌های نشاط آفرین، متفاوت و خلاقانه همراه با اطلاع رسانی گسترده در این هفته تاکید کرد.وی با اشاره به این که این نشست برای هماهنگی و هم‌گرایی بیشتر دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه کودک و نوجوان برگزار شده، شناسایی و ارتقای توانمندی اختصاصی هر دستگاه در برگزاری برنامه‌های هفته ملی کودک را از دستاوردهای این نشست برشمرد.

هم‌چنین دربخشی از این نشست در زمینه موارد پراهمیت در اجرای این برنامه‌ها رایزنی انجام گرفت و مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خواستار ارسال گزارش تصویری عملکرد هر یک از دستگاه‌ها در هفته ملی کودک در پایان این هفته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =