کانون زنده است و هر روز با یک نوآوری جلو می‌آید

رییس جشنواره فیلم‌های ایرانی زوریخ از کشور سوئیس به مناسبت هفته ملی کودک با صدور یک پیام ویدئویی به کودکان کشورمان، از خدمات کانون پرورش فکری به سینمای جهان و فرهنگ دنیا یاد کرده و «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» را شعاری زیبا برای تغییر دنیای ملتهب از کرونا دانسته است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بسیاری از هنرمندان، مسوولان جشنواره‌ها، سیاستمداران و وزرای کشورهای مختلف با صدور پیام‌هایی این هفته را تبریک گفته‌اند که یداله داج رییس جشنواره فیلم‌های ایرانی زوریخ از کشور سوئیس از آن جمله‌ است.

متن پیام آقای داج را به این شرح می‌خوانید:

وقت به‌خیر، درود و ‌سپاس به فرزندان عزیز وطنم‌ ایران

کانون پرورش فکری کودکان و ‌نوجوانان از من دعوت کرده که در مورد هفته‌ای به این نام، دقیقه‌ای با شما باشم. کانون پرورش فکری کودکان و ‌نوجوانان، کانونی است که به فرهنگ دنیا برای ساختن پلی باارزش بین جوانان و کودکان دنیا خدمت کرده است و افرادی چون عباس کیارستمی، امیر نادری و بهرام بیضائی هستند که برای این کانون فیلم‌هایی ساختند که امروز به عنوان فیلم‌های کلاسیک دنیا شناخته می‌شوند و این هفته، که برای کودکان ایران هفته شادی، نشاط و سلامت است و شعار هفته ملی کودک هم شعاری بیش از اندازه زیبا و با معنی است. برای خروج از مشکل جهانی کرونا که یکسال و ‌نیم‌ است دنیا را متاسفانه به زانو در آورده به نظرم یکی از زیباترین شعارهایی است که من تاکنون شنیده‌ام و خیلی خوشحالم و واقعا باعث افتخار است که کانون زنده است؛ و کانون هر روز با یک نوآوری جلو می‌آید.

امیدوارم شما از این فرصت استفاده کنید، خوش و سالم باشید و هر روز یک ‌کار نیک و قشنگ انجام بدهید. شما شعله‌های آینده کشور ایران هستید. پاینده ایران و زنده باد فرزندان خوبش که شما هستید و باارزش‌ترین چیزی که می‌توانید داشته باشید شاد بودن‌ و سلامت بودن شماست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =