استقبال از تئاترهای کانون در فضای باز پارک لاله

در دو روز اول هفته ملی کودک، اجرای محیطی تئاتر کودکان در فضای باز مرکز تئاتر کانون پرورش فکری با حضور بیش از ۵۳۰ تماشاگر گزارش شده که با توجه به گسترش اطلاع‌رسانی‌ها، پیش‌بینی می‌شود این روند تا پایان هفته جاری افزایش پیدا کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در ایام هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰، فضای باز مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون در پارک لاله تهران، هر روز ساعت ۱۷ میزبان اجرای نمایش و جنگ شادی و عروسک‌گردانی است که این برنامه رایگان و عمومی اعلام شده است.
بر همین اساس، در روز اول که با روز جهانی کودک همراه بود، استقبال چشمگیری از سوی کودکان و خانواده‌ها شد که در نوع خود حائز اهمیت است.
نمایش «نترسک» به کارگردانی مژگان رضائیان از ۱۶ مهر هر روز در فضای باز این مجموعه در پارک لاله‌ تهران در کنار جنگ شادی اجرا می‌شود.
در همین حال، ساعت ۱۷:۳۰ هر روز نیز تئاتر «آرزوهای یک موش کور» در سالن بوستان این مجموعه به روی صحنه می‌رود که به گفته سعید زین‌العابدینی معاون مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به دلیل رعایت بهداشت مخاطبان، تعداد محدودی بلیت تنها در سایت تیوال با تخفیف ویژه این هفته عرضه می‌شود.
علاقه‌مندان به تماشای تئاتر می‌توانند هر روز در پرتال کانون به نشانی kpf.ir فیلم اجرای یک تئاتر قدیمی کانون را به رایگان تماشا کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =