کد خبر: 308302
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
استقبال ۲هزار مخاطب از هشتگ ساعت_کودکی

کارزار اینترنتی #ساعت_کودکی که هم‌زمان با دومین روز هفته ملی کودک با فراخوان دبیرخانه این رویداد به شکل برنامه‌های پخش زنده (live) برگزار شد، مورد استقبال دست‌اندرکاران و فعالان حوزه کودک و نوجوان قرار گرفت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، براساس رصد خبرنگاران و گزارش میدانی دست‌اندرکاران این کارزار، در ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۷ مهر ۳۴ مربی کودک و نوجوان در سراسر کشور، با موضوع‌هایی چون تکنیک‌های افزایشی و کاهشی در تعامل با کودک، نقش عروسک‌ها در خلاقیت و شادی جهان کودک، خوانش قسمتی از کتاب‌های داستان نوجوان، گفت‌وگو با نویسندگان، شاعران و تصویرگران کودک و نوجوان، قصه‌گویی، جنگ شادی و اجرای برنامه‌های آموزش هنری به کودکان، برنامه‌هایی به شکل پخش زنده در اینستاگرام برگزار کردند.
گفت‌وگو با شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان از سوی انجمن‌های مرتبط با کودکان، از دیگر برنامه‌هایی بود که از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز شنبه در فضای اینستاگرام به اجرا درآمد.
در مجموع، در یک ساعت مقرر شده، بیش از ۱۰۰ برنامه‌ لایو، در صفحات شخصی افراد و نیز صفحات موسسات و گروه‌ها و انجمن‌های مختلف برگزار شد و هشتگ #ساعت_کودکی نیز بیش از ۲۰۰ بار در اطلاع‌رسانی این برنامه‌ها در فضای مجازی تکرار شد و در مجموع بیش از ۲هزار مخاطب از این برنامه‌ها بهره بردند.
براساس این خبر، در این کارزار از عموم مربیان، معلمان، نویسندگان و دست‌اندرکاران هنر کودک و نوجوان درخواست شده بود که در ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۷ مهر، با عنوان این هشتگ، یک ساعت از شناسه‌های کاربری خود در فضای مجازی را به کودکان اختصاص دهند.
اخبار فعالیت‌ها و برنامه‌های هفته‌ ملی کودک که از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰ یادواره شهید علی لندی و با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» برگزار می‌شود، در صفحه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شبکه‌های اجتماعی و نیز پایگاه خبری کانون به نشانی kanoonnews.ir در دسترس عموم علاقه‌مندان است.
نمایش رایگان فیلم، تئاتر، انیمیشن و قصه‌گویی از جمله بخش‌های رایگان این برنامه‌ها اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =