ساعت کودکی در کنار کودکان مهاجر میبد

با هدف مشارکت تمامی کودکان و نوجوانان از برنامه‌های هفته ملی کودک، ویژه‌برنامه «ساعت کودکی» کانون پرورش فکری استان یزد، در کنار کودکان مهاجر شهرستان میبد اجرا شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مربیان و اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو میبد، برنامه‌ای با عنوان ساعت کودکی را در جمع کودکان مهاجر این شهرستان - که از افغانستان به ایران مهاجرت کرده‌اند - برگزار کردند تا آن‌ها را در شادی این هفته شریک کنند.
فرزانه قاسمی مربی مسئول کانون پرورش فکری شماره دو میبد در حاشیه این برنامه، با بیان اهمیت توجه ویژه به کودکان مهاجر و نیاز طبیعی آن‌ها به شادی و نشاط و آموزش، هدف از اجرای ویژه‌برنامه ساعت کودکی در کنار کودکان مهاجر را، توجه به حق طبیعی آن‌ها برای شادبودن عنوان کرد.
معرفی فعالیت‌های کانون به شیوه بازی و سرگرمی، آغازگر برنامه‌های این روز بود. در ادامه، ریحانه عباسی از قصه‌گویان برگزیده استان یزد، قصه «کچل کفترباز» را برای کودکان روایت و اجرا کرد.
در پایان نیز کودکان و نوجوانان با روند عضویت رایگان در مراکز کانون آشنا شدند تا بعد از هفته ملی بتوانند از این امکان بهره‌مند شوند.
در همین حال، مسوولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد اعلام کرده‌اند که این برنامه‌ها در شب‌های دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =