پخش نغمه‌های روشن فردا در پایگاه کانون پرورش فکری

برگزیدگان بخش «سرودنمایش» نخستین مهرواره سرود آفرینش کانون با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» همزمان با هفته ملی کودک در پرتال کانون به نمایش درمی‌آید.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، از ۱۶ تا ۲۲ مهر۱۴۰۰ و همزمان با هفته ملی کودک، پایگاه خبری کانون به نشانی kanoonnews.ir میزبان سرودنمایش‌های برتر مهرواره آفرینش خواهد بود که «بازی‌های محلی» از کرمان با شعر و ترانه، آهنگسازی و رهبری مسعود نکویی از آن جمله‌ است.

«رنگین کمان مهربانی» با شعر و ترانه هادی فردوسی و آهنگسازی و رهبری فرشید جعفری از مرکز شماره ۳ کانون شیراز، «دنیای قشنگ» با شعر و ترانه فاطمه احمدزاده، آهنگسازی حمید سلطان‌زاده و رهبری فاطمه بحرانی از مرکز کانون تفت استان یزد، «فردا را می‌سازیم» با شعر و ترانه‌ مصدق آقاجانلو وآهنگسازی و رهبری غلامرضا گورکانی از مرکز مجتمع کانون زنجان و «اشبال کارون» با شعر و ترانه باسم حمادی، آهنگسازی احمد بیت‌سیاح و رهبری مونا سبحانی از مرکز شماره ۱ کانون اهواز استان خوزستان از دیگر آثاری است که در این هفته نمایش داده می‌شوند.

در کنار این‌ها، «خلیج فارس» با شعر و ترانه مجید ذاکری، آهنگسازی علی‌رضا کهوری و رهبری مرضیه فیروزی از مرکز کانون میناب استان هرمزگان و «دنیای پنهان» با شعر و ترانه حمیرا خدابنده، آهنگسازی آرش عشقی و رهبری منیژه واحد از مجتمع کانون رشت استان گیلان نیز در پایگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kanoonnews.ir اکران خواهد شد.

هفته ملی کودک، یادواره شهید علی لندی از ۱۶ تا ۲۲ مهر در سراسر کشور به شکل مجازی و حضوری با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی برگزار می‌شود.

در این هفته، علاوه بر سرودها، پخش روزانه فیلم سینمایی و تئاتر آنلاین، فیلم اجرای قصه‌گویان برگزیده دوره‌های مختلف جشنواره بین‌المللی‌ قصه‌گویی و... در این سایت فعال شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =