تفاهم‌نامه همکاری آموزشی‌فرهنگی با کانون اصلاح و تربیت

به منظور بهره‌مندی کودکان و نوجوانان حاضر در کانون اصلاح و تربیت استان مرکزی از فعالیت‌های مختلف هنری و ادبی کانون پرورش فکری، همزمان با هفته ملی کودک تفاهم‌نامه‌ای میان مسوولان این دونهاد منعقد شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، برگزاری کارگاه‌های نقاشی و کتاب‌خوانی برای کودکان و نوجوانان حاضر در کانون اصلاح و تربیت، کمک به تجهیز کتابخانه این نهاد، پیش‌بینی طراحی و اجرای برنامه در ایام ویژه (مانند هفته ملی کودک)، نمایش فیلم، اعزام مربیان برای فعالیت‌های آموزشی، اعزام تریلی سیار نمایش برای خانواده‌های زندانیان با همکاری اداره‌کل زندان‌ها، ترویج فرهنگ مطالعه با شیوه‌های کانونی و... از بخش‌های این تفاهم‌نامه بوده است.
در همین حال، در صورت اعلام کتبی اسامی کودکان و نوجوانان خانواده‌های زندانیان، عضویت آن‌ها در مراکز کانون پرورش فکری با تخفیف‌های ویژه انجام خواهد شد.
این تفاهم‌نامه که در حد مقررات و در چهارچوب ضوابط با توجه به حقوق کودکان و نوجوانان به مدت یک سال مقرر شده، با حضور جهانبخش قنبری مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی، مسلم احمدلو معاون فرهنگی و اعظم مسن‌آبادی به نمایندگی مدیرکل زندان‌ها در ۷ ماده و در دو نسخه در سومین روز از هفته ملی کودک تنظیم شد.
هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر یادواره شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =