کد خبر: 308829
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
بازدید 214
جشن بزرگ «حال خوش کودکی»

در آخرین روز از هفته ملی کودک، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین جشن بزرگ«حال خوش کودکی» را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 22 مهر 1400، آیین پایانی هفته ملی کودک به همت کانون استان قزوین در قالب جشن«حال خوش کودکی» در بوستان مطهری شهرستان قزوین برگزار شد.

در این برنامه به دعوت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، شمار زیادی از کودکان و نوجوانان در آخرین روز هفته ملی کودک، ، گرد هم آمدند تا حال خوش کودکی را  در کنار کانون و با برنامه‌های کانون تجربه کنند.

«مریم بیدخام» مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، «صدیقه ربیعی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، «محسن حق‌شناس» نایب رییس شورای شهر، «فاطمه اشدری» و«مهری‌السادات تقوی» اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در کنار«مژده اروجی» مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از جمله مسوولان حاضر دراین برنامه بودند.

در بخشی از این مراسم، مدیرکل کانون با خوش‌آمدگویی به مهمانان کوچک و بزرگ این مراسم و تبریک هفته ملی کودک، این روزها را فرصتی برای یادآوری حقوق کودکان و فراهم ساختن زمینه حال خوش و تربیت و بالندگی آنها توسط بزرگترها دانست.   

وی در ادامه در گفت و گویی صمیمانه با کودکان به آنها یادآوری کرد که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و باید در مسیر افزایش آگاهی و توانمندی خود تلاش کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هم با قدردانی از برگزاری این مراسم، برای همه کودکان جهان آرزوی تندرستی، شادی و آرامش کرد.

هم‌چنین فاطمه اشدری عضو شورای شهر قزوین با تبریک هفته ملی کودک، از راه اندازی فضاهای اختصاصی مانند بوستان‌های شهری«مادر و کودک» و «مادر و دختر» در شهرستان قزوین برای افزایش نشاط و رفاه اجتماعی برای کودکان و خانواده‌ها خبر داد.

تلاوت قرآن مجید، اجرای سرود ملی، اجرای چندین بخش نمایشی شاد همراه با طرح مسائل کودکان(تشویق به کتاب‌خوانی،انتخاب محتوای مناسب سن کودکان و..)، خوانش بیانیه حقوق کودک توسط عضو موفق کانون، اجرای سرود«بچه‌های صلح» و اهدای جایزه مسوولان به اعضای گروه سرود، ورزش و بازی گروهی، قصه‌گویی، اجرای هنری عضو موفق کانون، اجرای موسیقی شاد و بخش دعاهای کودکانه از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =